QUEST

DATAGESTUURDE COMMUNICATIE BINNEN JOUW ORGANISATIE!

WEET WAT ER BINNEN JOUW ORGANISATIE SPEELT

Met Quest, is het mogelijk om een online onderzoek te doen onder de medewerkers, de klanten of de leveranciers. Dit is een kwantitatief onderzoek (online vragenlijsten) en kan in samenwerking met jullie worden uitgevoerd.

Quest is een goede oplossing voor een snelle scan, een intern medewerkersonderzoek of een klanttevredenheidsonderzoek. 

Nadat het onderzoek is afgerond, hebben jullie direct inzage in statistieken en rapportages. Met de opgedane kennis kan je direct aan de slag gaan.

Door Quest kun je gemakkelijk inspelen op de wensen van de gasten, de medewerkersbetrokkenheid verhogen of direct bijsturen wanneer zaken minder goed aan. Quests kun je snel en eenvoudig versturen via Event Login

MEER OVER EVENT LOGIN

DATA EN VISUALS OP MAAT

De vragenlijst kan worden opgemaakt in de huisstijl van jouw organisatie. Dit betekent dat er ruimte is voor je logo, een afbeelding en eventuele tekstuele standaarden zoals lettertype- en grootte. Dit helpt de deelnemers stimuleren om de Quest in te vullen.

Daarnaast kun je middels Quest een nul- en nameting uitvoeren om te bepalen of de vooraf bepaalde doelstellingen uit het OnTrack traject zijn behaald.

Nog meer data inzetten op jouw evenement? Dat kan met Tracking! Onze tool voor data-deling en beheer voor beurzen en wervingsevenementen!

MEER OVER TRACKING

WAT ONZE KLANTEN VAN QUEST VINDEN?

"PostNL heeft gebruik gemaakt van de enquête module. Onderzoek: het in kaart brengen van de meerwaarde van een speciaal op maat gemaakt PostNL-event binnen een park. Op deze wijze een investeringswaarde kunnen overleggen die kan bijdragen aan vitale werknemers en het vergroten van binding met elkaar en de organisatie." - PostNL.


"Terugkijkend op een fantastische kerstmarkt, is Mediant natuurlijk benieuwd naar jullie bevindingen. Om bij een volgende kerstmarkt of ander initiatief nog beter aan kunnen sluiten bij jouw wensen, zouden we graag jouw mening horen over de kerstmarkt. Quest bood hierin de ideale uitkomst. " - Mediant.


DE VOORDELEN VAN QUEST

  • Bespaar tijd en geld met het opzetten en analyseren van enquêtes. Door de gebruiksvriendelijke interface staat jouw vragenlijst online voordat je het weet!
  • Test met Quest een grote doelgroep en bepaal accuraat je doelstellingen en meet of deze behaald zijn!
  • Anoniem invullen verlaagt de drempel, stelt deelnemers gerust en zorgt ervoor dat mensen eerlijkere antwoorden geven. 
  • Met Quest zijn je resultaten makkelijk en snel inzichtelijk! 
  • Via het systeem kan er makkelijk een reminder mail worden gestuurd naar klanten, medewerkers of leveranciers die nog niet hebben gereageerd zo stimuleer je een hoog invul-percentage.


QUEST KAN OOK VOOR JOUW EVENT VAN TOEPASSING ZIJN!

Vraag het maar aan Leonie! Zij heeft al ontzettend veel evenementen op poten gezet en daarbij gebruik gemaakt van Quest. Zij kan je precies uitleggen hoe je Quest in kunt zetten voor jouw evenement en hoe het je helpt om meer uit je event te halen!

NEEM CONTACT OP

ONZE ANDERE TOOLS

ONTRACK

ONTRACK

Het communicatiemodel om doelen te behalen met jouw event!

MEER INFORMATIE

EVENT LOGIN

EVENT LOGIN

De tool die je helpt met de voorbereiding en het uitnodigingstraject.

MEER INFORMATIE

EVENT ACCESS

EVENT ACCESS

De uitbreiding voor Event Login voor het genereren van E-tickets.

MEER INFORMATIE

QEEP UP

QEEP UP

Ons interne communicatiemodel in te zetten als tool voor events.

MEER INFORMATIE

TRACKING

TRACKING

De tool voor het delen en controleren van data op jouw event!

MEER INFORMATIE

DOWNLOAD HIER
ONZE GRATIS BROCHURE
brochure Event Creators

Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag met u. De brochure geeft u, naast de informatie op de website, een goed beeld van wie wij zijn en hoe wij evenementen aanvliegen. 

Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. 

085-1053333
info@eventcreators.nl

Bedankt. De download is hieronder beschikbaar. Wees vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld