EEN GOUDEN JUBILEUM TUSSEN DE ROBUUSTE MACHINES

KOOP BRONBEMALING

EEN GOUDEN JUBILEUM IN EEN BIJZONDER DECOR

Een uitstapje naar Duitsland. Net over de grens aan de A1 organiseerden we het gouden jubileum voor Koop Bronbemaling. Door de jaren uitgegroeid tot een sterke speler in de markt met een uitgebreid arsenaal aan pompen, graafmachines en overige installaties. Het 50-jarige jubileum moest dus groots gevierd worden. Maar alleen feestvieren is niet waarom wij events organiseren. Elk event grijpen we aan om naast feest te vieren ook doelstellingen te behalen. Zo wordt elk event een investering in plaats van een kost! Benieuwd hoe wij samen met Koop een gouden feestje bouwden én mooie resultaten behaalden? Lees snel verder! 



BEDRIJFSTROTS EN BINDING IN PRAKTIJK

50 jaar geleden startte de familie Koop met het boren van waterputten voor lokale boeren. Al snel wisten andere opdrachtgevers Koop te vinden en groeide het bedrijf uit tot internationale speler op het gebied van watermanagement. Na een verkoop van aandelen in 2008, is Koop Bronbemaling sinds 2016 weer volledig in handen van de familie. Inmiddels is de derde generatie actief binnen de organisatie en worden er meerdere vestigingen in Nederland en Duitsland aangestuurd. 'Bedrijfstrots' en 'binding' waren daarom de twee belangrijkste peilers voor dit jubileum. En die lieten we overal terugkomen, zoals bij deze luchtfoto. Een mooi moment om met iedereen op de foto te gaan en een aandenken voor altijd. 

Koop zorgt al 50 jaar voor droge voeten. En dat gaan we samen vieren! 

MEER DAN FEEST! 

Een jubileum biedt veel kansen. In het voortraject bepalen de opdrachtgever en Event Creators samen de doelgroepen en bijbehorende doelstellingen. Aan de hand van deze gegevens krijgt het programma vorm. Natuurlijk is een 50- jarig jubileum een feestelijk moment, maar als je dat feestje dan toch wilt vieren, grijp dan vooral al je kansen aan. Zo bedachten we voor Koop verschillende programma's verdeeld over twee dagen. Deze programma's zijn samengesteld op doelgroep en doelstelling. Zo werden op vrijdag de relaties, potentiële klanten en leveranciers uitgenodigd. Door middel van een rondleiding werden zij meegenomen in de wereld van Koop. Dit moment is uitermate geschikt om te laten zien wat je als organisatie in huis hebt en zorgt ervoor dat potentiële klanten wellicht huidige klanten worden. Een feestelijk contactmoment die dus ook voor zakelijke voordelen kan zorgen. 

De tweede dag stond in het teken van de mensen die zich dagelijks inzetten voor Koop Bronbemaling. Medewerkers en hun gezinnen werden uitgenodigd en in de watten gelegd. Vermaak voor de kinderen, medewerkers die hun eigen families rond konden leiden en een aansluitende feestmiddag op de eventlocatie maakten de dag compleet. Deze doelgroepen zijn immers net zo belangrijk als bijvoorbeeld klanten. Met de indeling van deze dag werd de relatie met de doelgroepen versterkt en klaargestoomd voor nog eens 50 mooie jaren samenwerking. 

Team Event Creators | Luit
BENIEUWD NAAR DE MOGELIJK HEDEN VOOR U?
Vraag het onze Event Advisor Luit. Luit heeft de afgelopen jaren honderden events op poten gezet. Hij kent de branche en is altijd op zoek naar de creatieve invullingen van live communicatie die aansluiten bij de doelstellingen van jouw merk of organisatie.

 

Luit Olde Rikkert - Event Advisor | 085-1053318

Luit Olde Rikkert

HEB JE VRAGEN?

Luit, onze adviseur, staat voor je klaar en beantwoordt graag al je vragen!

Meer informatie?

brochure Event Creators


Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag! Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

🕻 085-1053333 [email protected]

Bedankt! Hieronder kun je jouw brochure downloaden! Voel je vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.