Brand events als marketingmiddel. Branding laat zich niet vangen in één contactmoment. Wij geloven dat 7 contactmomenten nodig zijn voordat gedragsverandering optreedt. Mis in dit traject het belangrijkste onderdeel niet. Live communicatie. Het vertelt een verhaal en creëert een gevoel. Ontwikkel merkidentiteit en verbind doelgroep aan het merk. Imago vraagstukken merkpositioneringen en product- of merklanceringen weten wij om te zetten naar sterke events. Aan de hand van een roadmap maken we samen met de klant een plan dat aansluit bij de positioneringsstrategie voor maximaal rendement. Hebben jullie dé locatie voor het evenement al gevonden of benieuwd naar de mogelijkheden? Wij komen graag langs voor een gratis locatie check-up!
Ja, ik wil een gratis locatie check-up!

HET BELANG VAN EEN BRAND EVENT
De bekendheid van de organisatie vergroten kan op talloze manieren, maar geen heeft zoveel impact als live communicatie. Dit is dan ook een van de belangrijkste marketingcommunicatie-instrumenten om een merklancering of productlancering succesvol te laten verlopen. Bovendien dient het als een sterk middel voor het creëren van merkidentiteit of het verstevigen van de merkpositionering.
Het organiseren van een brand event betekent het creëren van een moment waarop alle zintuigen van de doelgroep geprikkeld worden. Een brand event biedt een unieke kans om de bekendheid van het merk te vergroten, merkbeleving en merkidentiteit te creëren en de publieke perceptie te sturen.
Of het nou gaat om de organisatie van een opening van een nieuw bedrijfspand, de viering van een jubileum of de invulling van een open dag; er is geen betere manier van merkbeleving creëren dan een brand event.
COMPLETE ONTZORGING
Een volledig verzorgd evenement van uitnodigingstraject tot aftercare; Wij regelen het allemaal. Met jullie input komt een prachtige co-creatie tot stand.
7 CONTACTMOMENTEN
Wij handelen volgens de zeven contactmomenten regel. Deze regel betekent dat er zeven contactmomenten met de doelgroep nodig zijn om hen in beweging te brengen.
90% BEHAALT ZAKELIJKE DOELSTELLINGEN
Ruim 90% van onze klanten behaalt meer dan alleen een prachtig feest en een goede herinnering. Zij behaalden ook hun zakelijke doelstellingen.
MERKBELEVING CREËREN MIDDELS EEN BRAND EVENT
De basis van een geslaagd evenement wordt gelegd in het voortraject. In samenspraak met de klant definiëren wij op voorhand doelen en maken wij een planning om dit alles vervolgens vast te leggen in een roadmap. Hierdoor creëren wij niet alleen overzicht, wederzijds vertrouwen en duidelijkheid, maar tevens draagvlak voor de organisatie van een onvergetelijk brand event dat het merk (nog meer) op de kaart gaat zetten.
Bij Event Creators werken wij met een geweldig team van grotendeels vaste mensen met elk hun eigen expertise. Samen doen wij er alles aan om brand events tot een succes te maken, zoals wij al voor talloze klanten deden. Onze missie: verder gaan dan de verwachting!


Vraag het onze Event Advisor Leonie. Met 9 jaar ervaring weet ze hoe events in te zetten zijn als middel om zakelijke doelstellingen te halen. We gaan verder dan een geweldig feest. Wij creëren event met rendement.
Leonie van de Beek-Wubbolts - Event Advisor | 085-1053326
ALLE BRAND EVENTS VAN EVENT CREATORS:
PRODUCTLANCERING
Een nieuw product ontwikkeld? Laat dit niet onopgemerkt en organiseer een productlancering en zet het product sterk in de markt!
MERKLANCERING
Een nieuwe merknaam ontwikkeld? Laat dit niet onopgemerkt! Organiseer een merklancering en maak impact!
OPEN HUIS
Organiseer een open huis en zet het event in als tool om meer verbondenheid te creëren met en onder jouw doelgroep!
WERVINGSEVENT
Op zoek naar nieuwe toppers voor jouw organisatie? Laat ze je organisatie niet voorbij lopen en organiseer een wervingsevent!
BEDRIJFSFUSIE
Een fusie tussen twee bedrijven kan frictie met zich meebrengen, neem dit weg met een event voor bedrijfsfusies!
BEDRIJFSFEEST
Een mooi bedrijfsfeest is één, maar een zakelijke doelstelling behalen met jouw bedrijfsfeest is nog veel mooier!