REGISTREER JE LEADS SLIM EN SNEL
Het waarborgen van informatie die je tijdens je beurs verkrijgt is best een lastige opgave. Hoe zorg je ervoor dat alle data van je bezoekers en standhouders overzichtelijk en juist opgeslagen wordt? Daar kan onvoorstelbaar veel tijd in gaan zitten. Maar niet met Tracker! Deze tool wordt speciaal ontwikkeld voor beurzen en wervingsevents. De tool maakt eenvoudig gegevens delen, koppelen en opslaan mogelijk in een paar simpele stappen.
Tracker beheert de gegevens van je bezoekers en standhouders en kan deze met instemming van beide partijen snel en simpel delen. Wanneer een standhouder brochures, contactgegevens of vacatures wil delen met bezoekers kan dit met Tracker simpel, snel en zonder een berg papierwerk geregeld worden.
HOE WERKT TRACKER?
Tracker werkt samen met onze tool Event Access en slaat de gegevens van je standhouders en bezoekers, die zich hebben aangemeld voor jouw event, veilig op. De gegevens van bezoekers zullen alleen worden gedeeld met de standhouder wanneer de bezoeker dat zelf wil.
Met Tracker worden gegevens van de bezoeker gekoppeld aan een persoonlijk toegangsbewijs. De standhouder maakt gebruik van de Tracker app waarin de organisatie de brochures, vacatures, contactgegevens en bedrijfsinformatie kan uploaden.
Wanneer de bezoeker in contact wil blijven met een standhouder of meer wil weten over de organisatie of vacatures, dan kan de bezoeker de QR code van het toegangsbewijs laten scannen door de standhouder. Dit doet de standhouder met de Tracker app.
Na het scannen van de QR code kan worden gekozen tussen verschillende opties: het toesturen of uitwisselen van contactgegevens en het maken van een afspraak, brochures en andere informatie toesturen en een optie voor het delen van overige gegevens in een open veld.
DE VOORDELEN VAN TRACKER
DEEL EENVOUDIG BEDRIJFSINFORMATIE
Bezoekers kunnen snel en eenvoudig jouw product- en bedrijfsinformatie opvragen door hun ticket te laten scannen door de standhouder of door het ticket zelf te scannen bij het scanpunt van de betreffende stand.
VERLAAG KOSTEN EN VERSPILLING
Alle gewenste gegevens van bezoeker en standhouder zijn digitaal beschikbaar. Dit betekent dat er geen visitekaartjes, brochures of ander papierwerk gedrukt hoeft te worden. Ook zullen digitale kopieën, in tegenstelling tot drukwerk, minder makkelijk te 'verliezen' zijn.
MEER CONTACTEN EN OPVOLGING
Om het proces van lead generatie te optimaliseren kan Tracker worden ingezet. Je (potentiële) leads liggen binnen handbereik en zijn gemakkelijk te benaderen vanuit het overzicht met contacten dat je hebt gelegd tijdens de beurs.
MEER GEMAK VOOR BEZOEKERS
Minder gesleur met papierwerk, meer gemak voor je bezoekers! Bovendien is de informatie van jouw organisatie digitaal veel toegankelijker. Bezoekers kunnen eenvoudig hun verkregen informatie delen met kennissen, collega's en vrienden.
Vraag het aan Luit!
Hij is altijd op zoek naar de optimale invulling voor beurzen en evenementen. Hij deelt graag zijn kennis over Tracker met je en denkt met je mee over het toepassen ervan op jouw eigen beurs of evenement!
Luit Olde Rikkert - Event Advisor | 085-1053333
ONZE ANDERE TOOLS
ONTRACK
Het communicatiemodel om doelen te behalen met jouw event!