400 JAAR GROLSCH

GROLSCH

GROLSCH VIERT 400 JAAR KARAKTER

WOW! Een 400 jarig jubileum. Dat is niet niks. Dat is écht next level. Dat daar een groot feest op gevierd moet worden lijkt ons overduidelijk. Voor niemand minder dan Grolsch kregen wij de enorme eer om samen met 900 gasten 400 jaar karakter te vieren. Karakter, vakmanschap en authenticiteit moest ervan af spatten. We durven te zeggen: dat is best goed gelukt! Van de grote lijnen tot in de kleinste details. Alles stond in het teken van Grolsch. Benieuwd hoe wij de groenste dag in de geschiedenis hebben vormgegeven? Check het hieronder!

EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK

Een succesvol event klopt van begin tot einde. Bij een grootschalig evenement als deze is het uitnodigen en registreren van gasten een onmisbaar proces om een event goed te laten verlopen. Door gebruik te maken van Event Login wordt dit proces sneller, goedkoper, makkelijker en leuker. Doordat de gasten zich eenvoudig aanmeldden via een volledig in stijl ingerichte website, kon er nauwkeurig in kaart gebracht worden hoeveel gasten er zouden komen. Met deze informatie kon er o.a. efficiënt omgegaan worden met inkopen. Ook werd het platform gebruikt als communicatiemiddel tussen de klant en de gasten voorafgaand aan het event. Je wilt natuurlijk de gasten van te voren al enthousiast maken. Door middel van o.a. polls en teaser movies leefden de gasten echt naar het event toe. Niet alleen functioneel, maar ook ontzettend effectief om gasten te boeien en binden.

BEUGELFLES IN DE HAND EN PLOPPEN MAAR

Ontvangen door dé drie mannen van Grolsch: heer De Kuyper, de heer Brummer en de heer De Groen, kwamen de gasten binnen. Deze historische figuren werden vertolkt door de acteurs die ook in de commercial van Grolsch op TV te zien zijn.

Onder leiding van een dynamisch percussie act werd de feestsfeer erin gebracht en toegewerkt naar hét Plop-moment van de eeuw. Gezamenlijk werd er afgeteld tot dat de klok op 16:15 stond. Deze tijd refereerde naar het oprichtingsjaar van Grolsch. Alle 900 gasten plopte massaal hun beugelfles open, waarna groene rook en confetti de omgeving kleurde. Wat een bijzonder moment!

‘Event Creators werkt met zeer professionele medewerkers die onder druk kunnen werken en altijd de klant centraal stellen.’ Jaap Hulshof

ZIE, RUIK EN PROEF GROLSCH 

Grolsch beleven stond centraal deze dag. Na de opening konden de gasten een rondleiding krijgen door de brouwerij of deden ze een ronde op het Belevingsplein. Zo waren er allerlei activiteiten in het teken van Grolsch:

➡️Percussie workshop op bierflessen,-kratten en -viltjes

➡️ Graveer je Grolsch bierglas

➡️ Pubquiz met 'vilt'vragen 

Ruiken en proeven van Grolsch werd gedaan in de Grolsch café's in het pand. Elk Grolsch café stond in het teken van een Grolsch biertje. Niet alleen konden de gasten het biertje proeven, ook werd er in elk café live gekookt door een top kok. Met als ingrediënt natuurlijk het biertje. Elk café werd muzikaal omlijst door een passende artiest. 

VRAAG ONS NAAR DE MOGELIJK HEDEN VOOR U!

Jan Hein staat klaar voor al uw vragen en kan uitstekend meedenken over een goed concept voor uw event.

Jan Hein Droste - Director Business Events | 085-1053333

DOWNLOAD HIER
ONZE GRATIS BROCHURE
brochure Event Creators

Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag met u. De brochure geeft u, naast de informatie op de website, een goed beeld van wie wij zijn en hoe wij evenementen aanvliegen. 

Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. 

085-1053333
info@eventcreators.nl

Bedankt. De download is hieronder beschikbaar. Wees vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

Event%20Creators%20brochure%202020_small.pdf

Download de brochure
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld