DE KRACHT VAN ONTRACK

Blog

Geplaatst op Thursday 25 February

Of het nu gaat om het versterken van je imago, het binden van personeel, een streepje voorhouden op de concurrentie of ‘gewoon’ je omzet verhogen. Event Creators helpt een handje bij het behalen van jouw doelstellingen. Wil jij weten hoe wij dit doen? Lees dan snel verder!

UNIEKE AANPAK

Hoewel live communicatie centraal staat, komt er bij een geslaagd event veel meer kijken dan een goede organisatie en gezelligheid. Zo hebben wij een unieke aanpak ontwikkeld, namelijk; OnTrack. OnTrack is het communicatiemodel rondom het event, dat zorgt voor maximale impact bij de verschillende doelgroepen. Creëren van ervaringen of belevenissen blijkt een uitstekend middel om waarde toe te voegen aan een merk, product of dienst. Een event heeft pas écht impact, wanneer het onderdeel is van een groter geheel. Om de gestelde doelen te behalen, is de kracht van een doordacht communicatiemodel noodzakelijk. Event Creators gelooft niet in een éénmalige boodschap via één kanaal. Ruim 35 jaar ervaring heeft ons geleerd dat gedragsverandering komt na minimaal 7 contactmomenten over een langere periode. Daarbij is het essentieel dat verschillende communicatiekanalen worden afgestemd op elkaar én op de doelgroep. De stappen zijn hieronder voor je op een rijtje gezet.

WAT WIL JE BEREIKEN?

OnTrack heeft een looptijd van een jaar. Tijdens de eerste stap wordt er gekeken wat je in een jaar tijd zou willen bereiken. Dit kan zijn het verbinden van je medewerkers, een nieuw product onder de aandacht brengen, het versterken van je imago, of zelfs het verhogen van je omzet. Om écht resultaat te halen, is er een strategie nodig.


WIE IS JE DOELGROEP?

Inzicht in de doelgroepen is essentieel. Dit is zeer belangrijk om je positie in de markt te verhelderen en te verstevigen. Potentiële klanten moeten de weg naar jouw bedrijf kunnen vinden, maar bestaande klanten moeten op de hoogte blijven van wat je te bieden hebt. Met OnTrack brengen we alle gewenste doelgroepen in kaart.


WAT ZIJN JE DOELSTELLINGEN?

Als de doelgroepen zijn vastgesteld, kunnen de doelstellingen gekoppeld worden. Denk hierbij aan SMART doelstellingen die bijdragen aan het versterken van je imago, omzetverhoging, binding met je medewerkers of een nieuw product onder de aandacht brengen. Naast de doelstellingen worden er ook contactmomenten bepaald. Dit doen we vanuit een omnichannel gedachte (print, online & live) en met een minimaal aantal van zeven contactmomenten per doelgroep.

KENNIS IS MACHT

Als bovenstaande stappen zijn doorlopen is de fundering opgebouwd. Aan alle ideeën is structuur gegeven en deze zijn omgezet in concrete acties. Bovenstaande stappen worden bepaald aan de hand van 2 sessies waarbij wij jou het hemd van het lijf vragen om tot een zo concreet mogelijk plan te komen. Na het afronden van deze sessies is de keuze aan jou. Heb je de middelen om zelf het project tot een goed einde te brengen, of mogen wij een handje helpen en gaan we verder dan de verwachting?

SAMEN NAAR DE FINISH

Gaan wij samen voor het beste resultaat? Dan ziet dit er als volgt uit. Allereerst wordt er een specifieke campagne opgesteld om het doel te bereiken. Het eindresultaat? Bijzondere (live) momenten en behaalde doelstellingen. Resultaat staat in onze aanpak voorop. We willen meer leveren dan een goed gevoel en streven daarom altijd naar meetbaar rendement! Met onze werkwijze maken we dit inzichtelijk.

ZIEN WIJ JOU SNEL?

Post NL, Aldi Nederland, Witzand, Djopzz en vele anderen maakten al gebruik van deze succesformule! Heb jij veel goede ideeën maar structuur nodig om dit om te zetten in acties? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en wij denken graag met je mee!

brochure Event Creators


Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag! Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op!

🕻 085-1053333 ✉ info@eventcreators.nl

Bedankt! Hieronder kun je jouw brochure downloaden! Voel je vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

verplicht veld
verplicht veld