EEUWFEEST DE MONNIK DRANKEN WORDT EEN WEEK LANG GEVIERD

DE MONNIK DRANKEN

AL 100 JAAR (H)EERLIJK!

De Oldenzaalse jubilerende drankengroothandel begon ooit met het rondbrengen van eigengemaakte limonade in een hondenkar. Vandaag de dag beschikt het over een assortiment van meer dan 9600 soorten dranken en importeren ze exclusief voor Nederland wijn en whisky uit ruim veertig landen. In 2018 schreven ze geschiedenis, een prachtig familiebedrijf dat met trots haar 100 jarig bestaan niet onopgemerkt voorbij wilde laten gaan. Een rijke historie, die met iedereen die zich verbonden voelt met De Monnik, gevierd werd. Niet één dag, maar een week lang! Niet één doelgroep, maar maarliefst 12 betrokken doelgroepen! Hoe wij invullingen hebben gegeven aan deze onvergetelijke jubileumweek? Lees snel verder! 

TRIGGEREN MET EEN HOOFDLETTER T

Het familiebedrijf zet zich al enkele generaties voort. De omvangrijke klantenkring bestaat onder andere uit groothandels, slijterijen, wijnhandelaren en horecagelegenheden uit heel Nederland. Tijdens de jubileumweek werd de hele week specifiek aandacht gegeven aan elke doelgroep. Aangezien een 100 jarig bedrijfsjubileum geen dagelijkse kost is, werd dan ook groots uitgepakt. En om het event te optimaliseren verzorgden wij ook het volledige uitnodigingstraject. Een teaser in de vorm van een video save the date, uitnodiging, gepersonaliseerde aanmeldingsportaal, e-tickets en een SMS reminder. De gasten werden goed getriggerd en de spanning werd goed opgebouwd richting de aanvang van het event. 

BELEEF DE MONNIK

Al voordat de gasten de feestlocatie benaderden werden zij ondergedompeld in de wereld van De Monnik. Met een speciaal gebrouwen jubileum spirit betraden zij de feestlocatie. Eerst vijf minuten rondkijken, want wat was er veel te beleven en te zien. En voordat ze dat gingen beleven werden ze middels een openingsfilm meegenomen in 100 jaar De Monnik. Hierna was het tijd voor een ontdekkingsreis met:

  • Fire To Inspire: de gasten werden geïnspireerd tijdens een scala aan interessante seminars
  • Crate & Barrel: weggezakt in een chesterfield genoten de gasten van verschillende food + drink combinaties. Ohja en de Shoeshiners poetsten even hun schoenen als nieuw. 
  • Down Memory Lane: de historie van De Monnik was te bewonderen langs de memory lane en gasten bezochten het immense bedrijfspand. Ondertussen bottleden de gasten hun eigen drankjes en stapten zij in de truck voor een vlucht terug in de tijd. 
  • Meet&Greet: keuren, proeven, beleven en opsnuiven. De standhouders voorzagen de gasten van een beleving in allerlei vormen op de beursvloer.
  • De Monnik Square: het warme en laagdrempelige gevoel van De Monnik zette zich voort in het midden van de feesttent. Een ontmoetingsplek die het gevoel van betrokkenheid stimuleerde. Deze setting kenmerkte De Monnik Dranken. Nuchter, bescheiden, hardwerkend en vriendelijk.

TROTS DOOR SUCCES VIER JE NIET IN ÉÉN DAG, MAAR IN ÉÉN WEEK!

Dat een 100 jarig jubileum niet zomaar voorbij gaat weten we. Om het optimale eruit te halen vierde De Monnik het jubileum niet één dag. Nee dat werd één week. En deze week maakte het mogelijk om alle doelgroepen uitgebreid te benaderen. Zo was elke dag gericht op één doelgroep. Dezelfde setting, maar andere invullingen. Hiermee konden we inspelen op de doelgroep en de bijbehorende doelstellingen behalen. Ook voor De Monnik zelf was het erg prettig, omdat zij hierdoor iedereen konden spreken en persoonlijke aandacht konden schenken. 

BLIK OP DE TOEKOMST

Luuk Olde Monnikhof: “Bij De Monnik maken de mensen, de relaties met stakeholders en merken het verschil. Reden temeer om 100 jaar De Monnik Dranken op een unieke manier te vieren. Daar wordt iedereen bij betrokken, zowel klanten als leveranciers maar natuurlijk ook de medewerkers. Toosten op de afgelopen 100 jaar maar vooral kijken naar de toekomst. Groei is voor de toekomst geen doel op zich. De Monnik wil in de eerste plaats kwaliteit bieden op alle terreinen waar we actief zijn.” De Monnik Dranken, dank aan jullie, voor de prettige samenwerking en deze fantastische eventweek.

VRAAG ONS NAAR DE MOGELIJKHEDEN VOOR U!

Ellen is Event Advisor, zij denkt met u mee over de mogelijkheden voor uw event. Ook zit zij klaar voor al uw vragen.

Ellen Vollenbroek - Event Advisor | 085-1053327

NEEM CONTACT OP MET ELLEN

DOWNLOAD HIER
ONZE GRATIS BROCHURE
brochure Event Creators

Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag met u. De brochure geeft u, naast de informatie op de website, een goed beeld van wie wij zijn en hoe wij evenementen aanvliegen. 

Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. 

085-1053333
info@eventcreators.nl

Bedankt. De download is hieronder beschikbaar. Wees vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

Event%20Creators%20brochure%202020_small.pdf

Download de brochure
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld