Uitvoerend Event Manager

Vacature

We zijn al lang uit de startblokken om het beste van live en online te vertalen naar spraakmakende concepten voor onze opdrachtgevers. Nu het vaccineren is gestart zetten wij een sprint in. Heb jij zin om mee te doen en binnenkort de lead te pakken bij de praktische uitvoering van onze events? Wij zoeken een nieuwe collega!

Uitvoerend Event Manager

40 uur per week

 Jij bent de aanpakker en de gastvriendelijke uitvoerder binnen ons team. De praktische uitvoering van live en hybride events is jouw verantwoordelijkheid. De ene dag organiseer je een bedrijfsjubileum voor 100 medewerkers en hun partner, in het weekend zet je een hybride festival neer voor 1000 gasten met live beeldregistratie en de week erna organiseer je een beurs in Duitsland met 15.000 bezoekers in een weekend waarbij richtlijnen van de overheid nauwkeurig moeten worden nageleefd.

Jij weet het vertrouwen van de klant gemakkelijk te winnen door jouw gastvrije en professionele manier van communiceren. Ontzorgen en service verlenen zijn jouw tweede natuur. Je bent er trots op dat jij samen met het facilitaire team, de oproepkrachten en externe leveranciers keer op keer de verwachtingen van gasten en opdrachtgevers weet te overtreffen. Niks mooiers dan een 10 scoren op klanttevredenheid. Alle scenario's binnen het draaiboek heb je vooraf al doorlopen zodat je tijdens het event voor zo min mogelijk verrassingen komt te staan. Je leeft voor wat gastvrijheid is, stuurt het oproepkrachtenteam aan en bent hun enthousiaste en vakbekwame (op)leider. Ook al zijn de omstandigheden uitdagend, je ziet altijd praktische kansen en mogelijkheden. Je bent in de lead tijdens het event maar staat er niet alleen voor. Iedere dag werk je samen met gemotiveerde collega's aan de creatieve realisatie van doelstellingen van onze opdrachtgevers.

Waar je de verantwoordelijkheid voor neemt:

  • Vakkundige uitvoering van publieke en zakelijke live en hybride events in Nederland en Duitsland conform het draaiboek;
  • Realisatie van de doelstellingen van de opdrachtgever en verrassende ideeën om verder te gaan dan de verwachting van de gasten;
  • Het volledig ontzorgen van de klant met inachtneming van uren en budgetten;
  • Coördinatie van de inzet van oproepkrachten;
  • Instructie, opleiding en aansturing van het oproepkrachtenteam;
  • Kwaliteitsbewaking en aansturing van leveranciers.

Wat je kunt en wie je bent:

  • Je hebt een relevante HBO opleiding succesvol afgerond en je hebt ervaring opgedaan die je goed kunt gebruiken om mensen in beweging te krijgen;
  • Je hebt al minimaal één paar schoenen versleten in de horeca en deelt onze passie voor events;
  • Je bent een natuurlijk leider en weet je houding en manier van communiceren aan te passen aan de situatie en je gesprekspartner;
  • Je vindt onregelmatige werktijden en/of lange werkdagen niet vervelend;
  • Je steekt graag de handen uit de mouwen, bent besluitvaardig en creatief in het oplossen van praktische uitdagingen;
  • Je kunt goed werken onder druk. Je behoudt het overzicht en straalt rust uit;
  • Je bent communicatief een kanjer en je neemt graag het initiatief;
  • Het komt je goed van pas als je je kunt redden in de Duitse taal.

We zijn er trots op dat we je dit kunnen bieden:

  • Een boeiende baan;
  • De kans om samen te werken met gerenommeerde bedrijven als jouw opdrachtgever;
  • Die grote glimlach en dat voldane gevoel als je aan het eind van een werkdag in de auto of op de fiets stapt; jij maakt het verschil;
  • Een warm welkom van ruim 35 enthousiaste Nederlandse en Duitse collega’s met een Event Creators hart die samen intensief werken aan spraakmakende events;
  • De mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen; wij faciliteren de groei van jouw talent met persoonlijke aandacht, opleiding en coaching;
  • Gezellige koffiepauzes en (virtuele) borrels;
  • Een lunchwandeling tussen de weilanden;
  • Een werkplek met skippyballen, een geweldig uitzicht en goede thuiswerkfaciliteiten;
  • Een sportcoach die je in topconditie brengt (als je daar zin in hebt) tijdens een wekelijkse bootcamp (zodra het weer mag).

Ben je enthousiast?
Ga jij het verschil maken bij onze klanten door hen volledig te ontzorgen? Laat dan van je horen. Wij vinden jouw persoonlijke ambities en de match van jouw DNA met dat van ons minstens zo belangrijk als jouw kennis en ervaring. We ontvangen graag jouw Cv, motivatie(film) en verdere belangrijke informatie over jou via personeelszaken@eventcreators.nl t.a.v. Rolien Wolters of solliciteer via het formulier hiernaast

Je sollicitatie is succesvol ingediend!

verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
BESTAND KIEZEN
BESTAND KIEZEN
DOWNLOAD HIER
ONZE GRATIS BROCHURE
brochure Event Creators

Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag met u. De brochure geeft u, naast de informatie op de website, een goed beeld van wie wij zijn en hoe wij evenementen aanvliegen. 

Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. 

085-1053333
info@eventcreators.nl

Bedankt. De download is hieronder beschikbaar. Wees vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

Event%20Creators%20brochure%202020_small.pdf

Download de brochure
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld