Ben jij sterk in het houden van overzicht, heb jij een passie voor plannen en werk jij secuur? Heb je daarnaast een aantal jaar werkervaring als management assistent of directiesecretaresse? Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!
Management Assistent (24 - 28 uur per week)
Jij bent een kei in plannen, organiseren en prioriteiten stellen. In deze functie ben jij verantwoordelijk voor de agenda planning van onze MT leden Jan Hein, Stefan en Marjon. In de tijd die er over is coördineer en initieer jij zelfstandig projecten. Deze projecten ontstaan in het verlengde van een overleg, waarbij jij de zorg draagt voor het realiseren van de projectdoelstellingen. Denk hierbij aan een personeelsuitje of een update rondom corona ontwikkelingen. Je hebt een neus voor nieuwtjes en weet feilloos contact te leggen met alle collega’s binnen Event Creators. Jij weet wat er speelt binnen de organisatie en bent de verbindende factor tussen het MT en de operatie. Je bent pro actief, slagvaardig en je denkt mee in oplossingen nadat je zaken gesignaleerd hebt.
WAAR JE DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR NEEMT
- Agendabeheer van het MT;
- Proactieve ondersteuning van het MT, je vormt het filter tussen het management en externe relaties;
- Zelfstandig organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen;
- Creatie van diverse (PowerPoint) presentaties en Excel sheets;
- Je notuleert bij vergaderingen en bewaakt de voortgang van gemaakte afspraken en acties;
- Zelfstandig coördineren en initiëren van projecten voortvloeiend uit vergaderingen;
- Creatief in opstellen van interne mededelingen aan de hand van besluitvorming;
- Pro actief initiëren en doorvoeren van veranderingen ter verbetering van de operatie.
WAT JE KUNT EN WIE JE BENT
Wij worden dolblij als je jouw plan,- en organisatietalent meeneemt. Ook werk je zelfstandig en ben je in staat projecten van A-Z te plannen, coördineren en af te ronden.
Daarnaast beschik je over:
- HBO werk,- en denkniveau;
- uitstekende kennis van Microsoft Office 365 en affiniteit met IT-systemen;
- hoge mate van organisatiesensitiviteit en integriteit;
- aantal jaren relevante werkervaring als directiesecretaresse of management assistent;
- ervaring met het bedenken, coördineren en afronden van projecten;
- uitstekende kennis van de Nederlandse taal, Duits is een sterke pré;
- resultaatgerichte, zelfstandige en integere persoonlijkheid;
- proactieve en energieke werkhouding;
- zeer sterke communicatieve vaardigheden; zowel schriftelijk als mondeling;
- het Event Creators DNA; je bent bereid om verder dan de verwachting te gaan!
WE ZIJN ER TROTS OP DAT WE JE DIT KUNNEN BIEDEN:
Event Creators is een aantrekkelijk familiebedrijf met sterke persoonlijke kernwaarden en net als onze events zijn wij altijd in beweging. Wij willen activeren, verbinden en verbeteren. Ons doel is om altijd voor de +1 te gaan! #verderdandeverwachting
Daarnaast bieden wij jou:
- Een welkom van een jong en enthousiast team Nederlandse en Duitse collega’s die met lef samenwerken;
- Flexibele werktijden die jij binnen kaders naar jouw wens in kunt vullen;
- De mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen, wij faciliteren de groei van jouw talent met persoonlijke aandacht, opleiding en coaching;
- Gezellige koffiepauzes, lunchwandelingen en (virtuele) borrels;
- Een werkplek in Weerselo met skippyballen, schommelstoelen en een geweldig uitzicht;
- Zodra het weer mag: een wekelijkse bootcamp sessie om jou fysiek en mentaal in topconditie te brengen.
Een indruk van onze activiteiten krijg je op www.eventcreators.nl en www.gartentraeume.com
ENTHOUSIAST?
We ontvangen graag jouw CV en motivatie via personeelszaken@eventcreators.nl t.a.v. Jasmijn van der Kolk of solliciteer via het formulier. Heb je eerst nog vragen? Wil je liever eerst meer informatie? Neem dan even contact met mij op via +31640520883
Ja hoor, het is gelukt! Jouw sollicitatie is verzonden. Check snel je mailbox voor onze bevestigingsmail. Vragen? Die beantwoorden we graag via personeelszaken@eventcreators.nl