JUNIOR UITVOEREND EVENT MANAGER

VACATURE

JOUW DAG IN DEZE FUNCTIE

Maandagochtend 7 uur. Je wordt wakker en kijkt op je wekker. Afgelopen weekend waren er twee grote events op locatie en het is al een paar dagen erg laat geworden. Tevreden omdat alles goed verlopen is en het grootste deel al is afgebouwd, draai je je om en valt nog even weer in slaap. Met je collega’s Silke en Lotte had je afgesproken dat je er vanmiddag om 13.00 zou zijn.

Dinsdag begint vroeg. Uitgerust rij je richting Weerselo, je woont in de buurt dus je bent er binnen een kwartier.  Dat is maar goed ook want het is vaak al laat  als je naar huis gaat en dan heb je écht geen energie meer om een eind te rijden. Een kop cappuccino en snel aan de slag met een ingewikkeld draaiboek. Je werkt het hele programma tot in detail uit en bent ervan overtuigd dat je de klant volledig gaat ontzorgen. En dat is nu precies de bedoeling; verder gaan dan de verwachting! Om 17.00 uur sluit je je computer af. 

Donderdag begin je om 10 uur. Er staat een overleg met Arjan op het programma. Arjan is Food en Beverage manager. Samen nemen jullie de evenementen voor de komende periode door en dan loop je door naar Leon om alles op facilitair gebied kort te sluiten.

Om 16.15 uur kleed je je om en doe je mee aan een mountainbike clinic met collega's van Maarten Nijland.

Vrijdag is het dan zover. Er komen vanmiddag 300 gasten bij de Methoeve. Je begint rond 14.00 uur en controleert of alles klaar staat zoals jij met de klant hebt afgesproken.  Je checkt nóg een keer of de presentatie die de klant je heeft gemaild werkt op de beamers. Even later komen de oproepkrachten; studenten en scholieren die als bijbaan meewerken tijdens onze events. Je spreekt met hen het draaiboek door en geeft iedereen een taak. Je blijft controleren want je wilt zeker weten dat er niets wordt vergeten en je helpt zelf mee waar mogelijk. Na  ontvangst van de gasten om 16.00 uur pak je de microfoon, heet iedereen welkom en start het programma. Je blijft voortdurend aan het roer, deelt taken uit, controleert, lost onverwachte zaken op en zorgt ervoor dat het de gasten aan niets ontbreekt.

Om 23.00 uur vertrekken de gasten en begin je met je team aan de opruimklus. Na afloop nog even samen wat drinken en rond 01.00 uur rij je met een voldaan gevoel en pijnlijke voeten naar huis. Je weet dat je morgenavond nog even terug moet om te controleren  of het evenement waar jij alles voor hebt voorbereid maar waar Jan– een collega oproepkracht - de leiding heeft, goed loopt. 

Geeeeuw, nu snel je bed in.

WAAR JE DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR NEEMT:

  • Vakkundige voorbereiding van een evenement; je denkt aan ieder detail
  • Verrassend vriendelijk contact met gasten
  • Interessante  ideeën om verder te gaan dan de verwachting van klanten
  • Duidelijke afspraken met leveranciers
  • Tijdig aanleveren van informatie aan het facilitaire team; jij kunt lezen en schrijven met de jongens in het facilitaire team. Je bent one of the guys
  • Efficiënt overleg met het keukenteam
  • Perfecte planning van de personeelsbezetting
  • Onberispelijke op- en afbouw;
  • Overzicht als er veel tegelijk moet gebeuren
  • Praktische oplossingen in adhoc situaties
  • Rust als er paniek dreigt
  • Enthousiaste aansturing van oproepkrachten
  • Inspirerend leiding geven tijdens een event; je steekt de handen zelf ook flink uit de mouwen
  • Collegialiteit in een zelfsturend team; geven en nemen maakt jullie samen sterk
  • Een geintje op z'n tijd
  • Trendy input voor programma’s voor je salescollega’s

WAT JE KUNT EN WIE JE BENT:

  • Je hebt een relevant HBO diploma net in the pocket en bent nu klaar voor het echte werk
  • Je hebt al minimaal één paar schoenen versleten in de horeca
  • Je vindt onregelmatige werktijden ideaal
  • Werken in het weekend is natuurlijk geen probleem voor je
  • Je werkt planmatig en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
  • Je kunt pieken als het nodig is
  • Lange werkdagen in een drukke periode? Dat is kicken want nu kun je laten zien wat je waard bent
  • Je bent een tactvolle teamplayer
  • Je raakt niet snel in paniek als er veel op je af komt
  • Je bent een vrolijk type; chagrijnig zijn past niet bij je
  • Je kunt met verschillende type mensen gemakkelijk  overweg
  • Je weet je houding en manier van communiceren aan te passen aan de situatie en je gesprekspartner

DIT BIEDEN WE JE:

  • Een boeiende baan bij het grootste evenementenbureau in Oost Nederland
  • Een warm welkom van ruim 40 enthousiaste Nederlandse en Duitse collega’s met een Event Creators hart die samen intensief werken aan spraakmakende events
  • De mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen, wij faciliteren de groei van jouw talent met persoonlijke aandacht, opleiding en coaching
  • Gezellige koffiepauzes met een mix van gekke, lieve en leuke collega’s
  • Een lunchwandeling tussen de weilanden of snel even naar de Plus
  • Een werkplek met skippyballen, schommelstoelen én een geweldig uitzicht
  • Een lekkere verrassing van onze koks op z’n tijd
  • Een sportcoach die je in topconditie brengt (als je daar zin in hebt)

BEN JIJ DIT?

Vertel ons dan wie je bent waarom jij het verschil denkt te kunnen maken in deze functie. Vul het formulier in of richt je sollicitatie rechtstreeks aan personeelszaken@eventcreators.nl t.a.v. Rolien Wolters.

verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
BESTAND KIEZEN
BESTAND KIEZEN
DOWNLOAD HIER
ONZE GRATIS BROCHURE

Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag met u. De brochure geeft u, naast de informatie op de website, een goed beeld van wie wij zijn en hoe wij evenementen aanvliegen. 

Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. 

085-1053333
info@eventcreators.nl

Bedankt. De download is hieronder beschikbaar. Wees vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

Event_Creators_Brochure_2019.pdf

Download de brochure
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld