VACATURE

FINANCIAL ADMINISTRATIVE ASSISTANT (36-40)

JOUW DAG IN DEZE FUNCTIE

De wekker gaat. Je springt uit bed, oké dat is niet waar. Je draait je nog even om en stelt dat moment uit. Eenmaal klaar voor je dag check je je telefoon. Je kijkt ook even op Cclick, de social app van Event Creators. Onderweg naar Weerselo kijk je eens goed om je heen, toch wel genieten je kantoor in een landelijke omgeving. 

Bij het koffiezetapparaat kies je voor een Latte en hoor je van Uitvoerend Event Manager Thom hoe enthousiast de gasten gisteren waren tijdens het business event. Je kiest een werkplek, opent je laptop en begint je dag met de administratie; boeken van (inkoop)facturen en bankafschriften. 

Om 10.30 uur is het tijd voor een korte break. Alle collega’s verzamelen in de foyerkeuken om het hoofd even leeg te maken. Bij de koffie worden de laatste nieuwtjes (en sterke verhalen) uitgewisseld. Projectmanager Laura praat je bij over de beurs in Berlijn en terug op je plek verwerk je haar kasboek van de beurs. 

Na de lunchwandeling met Job (onze Data en Business Specialist) en Jetze (SCAD Re-Event tekenaar) is je hoofd fris en heb je een afspraak met onze softwareleverancier. Er zijn een paar verbetervoorstellen voor het administratieve proces waarbij een kleine aanpassing van de software van belang is. Jullie nemen een en ander samen door en eind van de middag zijn de wijzigingen al doorgevoerd! En weer door met de BTW aangiften…

Net voordat je wilt afsluiten loopt Yannick, één van onze facilitaire toppers binnen en vraagt of zijn declaratie deze maand met de salarisrun mee gaat. Je had gisteren de lonen gecontroleerd en kunt hem bevestigen dat dat inderdaad het geval is. Genoeg voor vandaag. Je logt uit en kleed je om voor de mountainbike clinic van Maarten Nijland, onze sportcoach. Samen met een paar bloedfanatieke en minder fanatieke collega’s fiets je je flink in het zweet. 

Morgen another day at the office; genoeg te doen!  Je zit vol energie en maakt er een sport van alle deadlines te halen.

WAAR JE DE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR NEEMT

  • Correcte verwerking, beheer en controle van de informatiestroom t.b.v. de financiële en salarisadministratie
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer,  binnen- en buitenlandse aangiften omzetbelasting, personeelsadministratie, voorbereiden en controleren van de loonadministratie
  • Voorbereidende werkzaamheden voor maand- kwartaal- en jaarafsluitingen
  • (ondersteunen in) het opstellen van diverse rapportages zoals Cashflow prognoses en jaarbudgetten
  • Zelfstandig voeren van diverse administraties
  • Jouw administratieve blik draagt bij aan de visualisatie en helderheid van bedrijfsprocessen, bijvoorbeeld door het maken van gebruikshandleidingen bij alle geautomatiseerde systemen bedrijfsbreed of per afdeling maar ook door te kijken of een proces van een afdeling administratief ondersteund kan worden
  • Administratieve ICT taken (bv. het toevoegen/wijzigen/verwijderen van gebruikersinformatie)
  • Deelname in projectgroepen als adviseur in administratieve processen
  • Een praktische oplossing voor uitdagingen

WAT JE KUNT EN WIE JE BENT

  • Je hebt een relevante HBO opleiding afgerond
  • Je bent integer en betrouwbaar passend bij je verantwoordelijkheden
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd; je laat je niet afleiden en gaat voor de nul fout!
  • Administratie in al zijn facetten is jouw ding, dat is wat je leuk vindt en daarom voel je je niet alleen als een vis in het water bij onze financiële processen maar haak je ook graag aan bij ICT
  • Je kunt een flexibele houding aannemen; jouw wereld is niet zwart-wit maar kent nuancering
  • Je bent proactief en resultaatgericht; als je ziet waar het beter kan doe jij je uiterste best zelf deze verbetering te realiseren
  • Het is handig als je Duits kunt

DIT BIEDEN WE JE:

  • Een boeiende baan bij het grootste evenementenbureau in Oost Nederland
  • Een warm welkom van ruim 40 enthousiaste Nederlandse en Duitse collega’s met een Event Creators hart die samen intensief werken aan spraakmakende events
  • Vier uitdagende werkmaatschappijen waar nog eer te behalen valt in efficiency verbetering
  • De mogelijkheid om het beste uit jezelf te halen, wij faciliteren de groei van jouw talent met persoonlijke aandacht, opleiding en coaching
  • Gezellige koffiepauzes met een mix van gekke, lieve en leuke collega’s
  • Een werkplek met skippyballen, schommelstoelen en een geweldig uitzicht
  • Een lekkere verrassing van onze koks op z’n tijd
  • Een sportcoach die je in topconditie brengt

Een indruk van onze activiteiten krijg je op www.eventcreators.nl en www.gartentraeume.com

ENTHOUSIAST?

Laat ons weten waarom en vertel wie je bent. Vul het formulier in of richt je sollicitatie rechtstreeks aan personeelszaken@eventcreators.nl t.a.v. Rolien Wolters.

Ja hoor, het is gelukt! Jouw sollicitatie is verzonden. Check snel je mailbox voor onze bevestigingsmail. Vragen? Die beantwoorden we graag via personeelszaken@eventcreators.nl

verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
BESTAND KIEZEN
BESTAND KIEZEN
DOWNLOAD HIER
ONZE GRATIS BROCHURE

Informatie over onze aanpak en de mogelijkheden delen we graag met u. De brochure geeft u, naast de informatie op de website, een goed beeld van wie wij zijn en hoe wij evenementen aanvliegen. 

Vragen over ons bedrijf of benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op. 

085-1053333
info@event-creators.nl

Bedankt. De download is hieronder beschikbaar. Wees vrij om contact met ons op te nemen na het bekijken van de brochure.

Event_Creators_Brochure_2019.pdf

Download de brochure
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld
verplicht veld