Online events behoren op dit moment tot één van de mogelijkheden om tóch onder deze omstandigheden jouw bedrijfs- of personeelsfeest te realiseren. Maar er zijn meer mogelijkheden: Drive-Thru events! Een drive-thru maakt het toch mogelijk om fysiek aanwezig te zijn bij de nieuwjaarsreceptie of het personeelsfeest van jouw organisatie en om tegelijkertijd aan de maatregelen tegen het coronavirus te voldoen. Met een drive-thru evenement breng je het echte gevoel van een live nieuwjaarsreceptie of personeelsfeest écht over op jouw medewerkers!

Op een drive-thru evenement is van alles mogelijk. Tover het terrein van jouw personeelsfeest, nieuwjaarsborrel of relatiedag om in een Winter Wonderland of geef je eigen thema aan het event. Tijdens het evenement zijn er allerlei manieren om de bezoekers te verrassen en te vermaken. Denk aan een food en oliebollen drive-thru, live acts langs de route of een gezamenlijke eindshow die op de meest unieke manieren vormgegeven kan worden.
Bovendien hoef jij je nergens zorgen over te maken. Dankzij onze continue communicatie met de veiligheidsregio zijn we snel op de hoogte van eventuele wijzigingen in maatregelen en kunnen mede daardoor snel schakelen om je evenement coronaproof te houden.
Zelf een mooi idee? Kijk of je jouw event nog spectaculairder kunt maken met behulp van onze white paper hieronder!
DE VOORDELEN VAN EEN DRIVE-THRU
- Met ons unieke aanmeldsysteem ben je altijd optimaal voorbereid, zo weet je precies hoeveel mensen je kunt verwachten en wat de bijzonderheden zijn.
- Je hebt geen zorgen over de constant wijzigende maatregelen, wij nemen de organisatie voor je uit handen en kunnen dankzij de continue communicatie met de veiligheidsregio snel schakelen bij wijzigende maatregelen.
- Een volledige drive-thru met decoratie en entertainment is erg kostbaar wanneer je het volledige decor, eten en entertainment in huis moet halen. Wij hebben veel in eigen beheer waardoor het snel en kostenefficiënt op te zetten is.
- Wij kunnen onze Volkswagen Kevers inzetten met een chauffeur voor de deelnemers zonder rijbewijs. Dus ook wanneer bezoekers niet over een rijbewijs beschikken kunnen zij erbij zijn!


Voor ons is niks te gek en de mogelijkheden zijn eindeloos. Luit is als Event Advisor altijd op zoek naar een unieke invulling, passend bij je wensen. Benieuwd hoe wij bedrijfsevents aanvliegen?
Luit Olde Rikkert - Event Advisor | 085-1053327
ANDERE CORONAPROOF EVENTS:
DRIVE-IN BIOSCOOP
Met een drive-in bioscoop kun je coronaproof met je voltallige organisatie samenkomen en samen een fantastische ervaring beleven!
(ONLINE) PRODUCTLANCERING
Een nieuw product ontwikkeld? Laat dit niet onopgemerkt en organiseer een productlancering en zet het in de markt!
ONLINE EVENTS
Flexibel en schaalbaar naar elk budget. Online en hybride evenementen zijn vanuit huis bij te wonen en dus helemaal coronaproof!
MELD JE AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF!
En blijf constant op de hoogte van wijzigingen omtrent maatregelen en wat deze wijzigingen voor (jouw) events betekenen!